esmaspäev, 11. märts 2013

Judo

Sel nädalavahetusel oli Võrus rahvusvaheline judoturniir Võru kevad. Laupäeval oli aga mul matus ja ei saanud minna vaatama kuidas minu endistel õpilastel läheb. Alvar sai kolmanda koha, Allari tulemust ei tea. Pühapäeval sõitsin Oravalt otse Võrru. Jõudsin spordikooli ja Andres oli just saali ukse lähedal ning ütles, et Hanna-Liinal on võistlus läbi ja sai teise koha. Jäin võistlust vaatama, see oli ka ainus koht kus mu mõtted olid Johannesest  veidi eemal. Eks Johannese lahkumine igavikku oli sel päeval olnud minu mõtetes ja meeles kogu päeva. Lauri palus laupäeval, et ma palvetaksin tema hingekese pärast. Tegin seda pühapäeval kirikupalves nii Vastseliinas kui ka Oraval. Kogu päev oli väga kurb meeleolu. Õhtul helistasin Kätlinile ja siis suutis ta juba rääkida. Tegelikult läbi nutu. See tegi endal ka meeleolu veelgi kurvemaks.
Judoturniirilt tegin väikese video ka.:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar