teisipäev, 21. mai 2013

Teine nelipüha

Käisin eile pidasin teise nelipüha teenistuse Vastseliina hooldekodus. Seekord pidasin teenistuse suures toas. Seal on kaks lamavat haiget. Pärast teenistust tuli hooldaja minu juurde ja ütles, kas sa ei aitaks neil lamavatel haigetel ära minna.  Nad on juba pikka aega siin vaevelnud ja väga raske on nende minek. Vastasin, et eks ma siis teen neile surija lahkumispalve ja viimse võidmise. Kõigepealt Tamarale ja siis Juliale. Viimati sooviti siin hooldekodus viimset võidmist üle kümne aastat tagasi. Mõni tund hiljem helistasid Tamara sugulased, et kas ma olen kodus, nad on hooldekodus. Lubasin poole tunni pärast Võrust tagasi tulla. 89. aastane Tamara oli umbes pool tundi pärast viimset võidmist lahkunud ja veidi hiljem 103. aastane Julia. Julia oli talvel, pärast oma sünnipäeva veel väga kõbus. Ütles mulle siis, et vaid viimased paar aastat on olnud nõrk, senini tuli ise oma eluga toime.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar