kolmapäev, 14. juuni 2017

Vladislav Korzhetsi värsid:

Mulle meeldib väga see, et mul on kõiges õigus:

õigus iga kandi pealt, õigus igas lõigus,

õigus igal tasandil ja õigus igas punktis.

Olen oma õiguses nagu sõdur tankis.

Olen oma õiguses nagu sõdur tankis,

nagu loogik loogikas, nagu punkar punkis.

Olgu muuga kuidas on, aga üle kõige,

üle maa ja üle vee õnn on olla õige.

Üle maa ja üle vee õnn on olla õige -

õige läheb taevasse, teised põrgu käige!

Ilmarahva põrgutee on valedega kaetud,

minu tanki kahurid on õigusega laetud.

Minu tanki kahurid on õigusega laetud,

ja kõik ebaõiged saavad maa pealt ära aetud.

Õige mees jääb järele, ei kahtle ega kõigu,

tal on õigus elada, sest tal on elus õigus.

Mulle meeldib väga see, et mul on kõiges õigus,

õigus iga kandi pealt, õigus igas lõigus.

Minu hõlma õigesse ei hakka mitte keegi,

ise seda nõelun ma ja miskit muud ei teegi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar