esmaspäev, 19. august 2013

Katkend Aftonbladeti artiklist

Rootsis olevat rünnatud mosleminaist ja temalt moslemirätti peast kistud:
"Farstas rünnatud naine ei ole ainus, keda niimoodi on rünnatud. Ta on üks mitmest moslemi naisest kes on viimasel aastal sattunud sarnasesse olukorda. Väga tihti on ründajaiks valged, rootsi mehed. Sarnased intisidemdid leiavad aset bussides, poodides ja restoranides."

Ja siin siis hiljutine lugu Rootsi Demokraatide partei liikme Christer Wikströmiga, keda süüdistati selles et ta olevat mosleminaist poes rünnanud. Siin on mosleminaise versioon:
"Ma küsisin, milleks ta mulle nii ütles. Järsku hakkas ta mind näkku peksma ja burkast kiskuma. Ma kukkusin ja hakkasin appi hüüdma. Aga keegi ei julgenud sekkuda. Nad ainult vaatasid. Keegi ei tulnud mulle appi."

Õnnetu "ohver" selgitas et vahepeal läks Christer kuhugi ja mingil hetkel tuli tagasi sündmuskohale:
"Ta kiskus puruks oma särgi, tuli tagasi ja väitis et mina olen seda teinud. Kas te usute et väike naisterahvas on võimeline särgi puruks rebima ja teda lööma? Ma suutsin vaid ennast kaitsta. Ma võtsin vaid ühe šokolaadi ja viskasin teda sellega."

Kogu õudne juhtum puudutas seda moslemit nii sügavalt et:
"Ma ei ole suutnud minna kooli. Ma tunnen ennast väga halvasti, olen kurb ja nutan. Üks sõber on hoolitsenud mu laste eest..."

Tõesti kohutav lugu...ainult et poes on turvakaamerad, mis kogu intsidendi jäädvustasid. Nimelt ründas see "pisike ja kaitsetu" moslem Christerit, muuseas ka ostukorviga, rebis lõhki ta särgi ja siis...viskus poe põrandale, kus hakkas vähkrema ja appi karjuma.
Christer tõmbus tagasi et kohapeal politsei saabumist oodata.

Nii palju siis nendest kohutavatest rootsi meestest, kes mosleminaisi poodides, restoranides ja tont seda teab kus veel, ründavad.
Kas panite tähele et "ründajate" rassi ( valge) ja rahvuse esiletoomine Aftonbladeti artiklis tuli kuidagi väga loomulikult? Loomulikult on kõikide teiste rasside esiletoomine mõne kuriteo puhul rassism, kohutav ebaõiglus, üldistamine ja natsism, mis lõpeb...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar