neljapäev, 24. jaanuar 2013

Roosta

Teisipäeval ja kolmapäeval toimus Roostal vaimulike konverents. Sõitsime teisipäeva hommikul Võrust Anna-Liisa ja Maiduga Urvastesse ja sealt edasi Üllari autoga. Lüllemäelt võtsime Enno peale ja Valga kaudu sõitsime Pärnu, sealt edasi Piirsalu, Nõva ja Roosta. Sõit võttis päris palju aega, kuus pool tundi. Teel olles helistati leinasaalist ja sooviti laupäevaks Misso kirikust matust. Jõudsime täpselt lõunasöögi ajaks Roostale.
Tore oli paljude vanade sõprade ja tuttavatega taas kokku saada. Päeva programm oli tihe. Nagu tavaliselt olid päevakorras akadeemilised ettekanded Randar Tasmuthilt ja Annika Laatsilt ning teisel päeval Lea Altnurmelt ja Tauno Toompuult. Seminarid, pidulik õhtusöök kus lauakõne pidas Einar Soone, kontserdi osas laulis Misjonikoor ja aasta vaimulikeks valiti Urmas Viilmaa ja Lea Jants-Ylönen. Ametlik osa lõppes kell 23.40. Omavaheliseks vestluseks jäi väga vähe aega, pidime seda öö arvelt tegema ja magama sain umbes kell kolm öösel.
Hommikul helistati, et laupäeval soovitakse teist matust ka Missos. Järgmisena helistati Võru haiglast, kas olen tulemas hooldekodusse, leppisime kokku, et tulen järgmisel kolmapäeval.
Teisel päeval olid kell 13. 15 asjad auto peale pandud ja meie kõigi soov oli alustada tagasisõitu, et mitte jääda päris öö peale. Kui hämardus, siis olime juba jõudnud Karksisse. Enne Valgat oli Üllar sõidust väsinud ja korraks peatusime. Valgas läks Enno maha. Teel olles helistas üks koguduse liige, et tema tütar on Võru haiglas. Lubasin, et kui Võrru jõuan, siis külastan teda. Enne Urvastet tundsin, et minul ka tuleb juba kergelt väsimus peale. Urvastes tegi Üllar tassi teed ja tundsin ennast palju erksamana. Võrru jõudsime kella 19.50. Sõitsin haigla juurde ja käisin seal koguduseliiget külastamas. Oli väga rõõmus, et tulin teda vaatama. Kui hakkasin ära minema, siis koridoris nägin üht vana tuttavat talupidajat, vestlesime temaga ka veidi.
Koju jõudsin kella 22 paiku.