kolmapäev, 29. september 2021

Idanaabrite elust enesest

"Hallo! Kas ma sattusin surnukuuri?" "Ei! Esialgu te vaid helistasite meile." *** "Sofotška! Ma lugesin, et aktiivsüsi aitab väga hästi kõhnuda." "Millal seda sisse peab võtma?" "Seda sütt peab aktiivselt kühveldama!" *** Vassili Stepanovitš oli praktiliselt terve, kuni arst sai teada, et ta on kommertspanga direktor. *** Minu naabrid kuulavad head muusikat ka öösiti. Mind ei huvita, kas see neile meeldib või ei. *** "Nad kõik valetavad! Ma määrin kõhtu "Fairyga" juba kolmandat nädalat, aga rasv ei kao kuhugi! *** Lahtise õlle müügipunkti juures. Meesterahvas: "Palun mulle 15 liitrit heledat!" "Oh sa poiss! Aga teil ei oe ju anumat!?" "Mis tähendab ei ole! Te räägite praegu temaga!" *** Elasime päris hästi kuni naine laenutas raamatud peresuhete psühholoogiast. *** "Kogu mu raha läheb psühholoogi peale..." "Oh õudust! Mis on sinuga juhtunud?" "Ma abiellusin temaga!" *** Kooliprogramm näeb praegu välja selline : "Lendasid kaks kaamelit, üks lendas vasakule, teine oli punane. Kui palju kaalub kilo asfalti kui siil on nelja-aastane?" *** Tuntud lennukompanii palkab pilooti. Kandideerivad sakslane, inglane ja venelane. Küsitakse sakslaselt: "Kui kaua olete lennanud?"** Vastus: "Kolm aastat." Küsimus: "Millise palgaga olete nõus töötama?" "3000. Mulle1000, naisele1000, kindlustusele 1000." Küsitakse inglaselt: "Kui kaua olete lennanud?" Vastus: "Kuus aastat." Küsimus: "Millise palgaga olete nõus töötama?" "6000. Mulle2000, naisele2000, kindlustusele 2000." Küsitakse venelaselt: "Kui kaua olete lennanud?" Vastus: "Oh mis te nüüd! Kõrgust kardan ja tööd ei viitsikski eriti teha, aga palka tahan 9000." "Kuidas nii!?" "Mulle 3000, teile 3000 ..." "Stopp! Aga kes lendama hakkab!?" "Sakslane! Ta ju oli 3000-ga nõus!" *** "Vasja! Kas sind ei morjenda fakt, et kõik sinu sõbrad on juba abielus, aga sina käid ikka veel poissmehena ringi?" "Väga morjendab, aga kahjuks ma ei tea, kuidas võiksin neid aidata selles koledas olukorras." *** "Kallis mees! Käi poes ära!" "Sellise hirmsa ilmaga ei aeta koeragi välja!" "Ma ju ei käskinudki sul koera kaasa võtta!" *** Marfa püüdis kinni kuldkalakese. Kuldkalake vaatas Marfale otsa ja ütles: "Prae ..." *** "Millised on teil plaanid 1.jaanuariks?" "Läheme kelgutama." "Aga kui lund ei tule." "See muidugi kurvastaks meid, end ei peataks." * Linnake on meil väike. Kõik teavad kõiki. Seepärast me otsustasime oma klubi nimest sõna "anonüümsed" välja jätta. *** Parim kingitus on raha - mitte keegi ei ütle, et tal on juba selline. *** See moment, kui sa oled oodanud, et kohe läheb elu paremaks ja taipad, et parem elu oli juba ära. *** Parlamendisaadiku naiselt küsitakse, miks ta tahab oma mehest lahutada. "Aga ta muud ei teegi kui seisab mu voodi juures ja räägib kui hea mul kohe hakkab." *** Bussis naine noomib abikaasat: "Sa täkk, naistemees! Ühegi seeliku järgi ei jäta jooksmata!" Kõrvalseisev naine küsib: "Vabandage, kas te hurjutate või reklaamite teda?"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar