neljapäev, 22. oktoober 2015

Üks mõtlemapanev kommentaar:

"Mina nädal tagasi vestlesin neli tundi nende pagulastega. 6 noore mehega. Pildi sain selgeks kohe. Meie peame nendega adapteeruma nendel ei lasu mingeid kohustusi. Kõigi kuue Aasiast pärit moslemiusulise noormehe selge arusaam oli see, et meie peame nendega arvestama, nende kultuuri ja kombeid. Pakkusin välja, et äkki alustaks nii, et õpite kohalikku kultuuri tundma, soovite ja tahate põlisrahva usaldust ja austust siis peetakse ka teist lugu. Vaadati suurte silmadega mulle otsa, nagu võlgnikule! (Vestlus toimus ühes Skandinaavia riigis.) Mure oli neil veel selles, et tuppa kuhu kaks noormeest paigutati, puudus telekas ja sat-tv!!! Igatahes muutus minu arusaam sellest pagulaskriisist totaalselt. Täna vallutavad Euroopa noored moslemimehed, kelledel (loomulikult on erandeid) puudub igasugune huvi integreeruda ja austada uue võimaliku kodumaa inimesi, seadusi, kultuuri ning tavasi. Samuti me ei tea, kes nad siia saatis. Ja mitte ainult nende 6 noormehe pärast ma ei muutnud oma seisukohta, vaid suhtlesin ka pagulaskeskuse töötajaga ning kohalike eesti ettevõtjatega. Tegemist on sõna otseses mõttes ärakasutamisega.
 Eile oli uudis, et Indias vägistati grupiviisiliselt 2- ja 5 aastased tüdrukud. 
Rootsis peksis moslem 6-aastase poisi näo sisse, põhjendades oma tegu sellega, et poisil olid sinised silmad!!! 
Olgu ma rassist, aga mul on lähedased, lapselapsed ja kaasmaalased. Kui võtame pagulased siis võtame need, kes tegelikult vajavad kaitset. Üksijäänud naised lastega näiteks. Mitte neid, kellel kõige uuemad IT-jubinad, kallimad brändid seljas ja taksoraha 500 km läbimiseks.
 Jyri Mmyrzik, rassistist isa ja vanaisa."

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar