reede, 27. veebruar 2015

Ukraina põgeniku jutuajamine

Ukraina põgeniku jutuajamine oma vennaga, kes on DNR-is
- Kuulen
- Halloo, Andrei, tere
- Tere
- Kuidas sul vennake läheb, elus oled?
- Ah, mis siin ikka minuga juhtub, ei jõua need (bandeerovlased) mu surma ära oodata
- Ok. Kuidas seal Donetskis tööga on hetkel?
- Keeruline...
- Keeruline, jah...?
- Väga keeruline
- Selge, selge
- Vot siis sellised lood....
- Aga kuidas seal (venemaal) tööga?
- Mnjah, vennas, selline jama, ma sulle räägin. Siin (venemaal) on täielik pi-pi-pi. Kui tulen koju siis räägin. Me sattusime siin sellisesse pi-pi-pi (hemaroidi) olukorda. Ma sulle räägin... kõik need aktsioonid / meetmed, et me oleme põgenikud... pistku see kõik endale ...
- Kas tõesti?
- Ma ju räägin.... Masha, oota, ma räägin Ukrainaga... Ma, vennas, räägin sulle täiesti tõsiselt, selline pi-pi-pi... Ma sulle räägin, et see mida näidatakse (vene) uudistes, et me (põgenikud) saavad 800 rubla kuus... , et meile (põgenikele) anti siin eluase.... lühidalt.... täielik pi-pi-pi
- Mh....
- See kõik on vale. Keegi midagi ei anna.
- Mh? Kas te olete kaugel?
- Hetkel oleme Moskvas.
- Päris Moskvas? Pi-pi-pi ... aga mida te siis tahtsite? Te olete ju Moskvas... pi-pi-pi (te juba teate!).
- Kuuled... No mis sa nüüd... pi-pi-pi... kuuled.... Me olime pool aastat Uuralites, Siberis.... pi-pi-pi....
- Aaaa
- Me just tulime Moskvasse kaks nädalat tagasi.
- Aga mis seal Uuralites halba oli?
- Ma sulle räägin, tööd ei ole... ei ole. Ellu jääda ei ole reaalne. No, vaata, seal on palgad 5600 rubla.... grivnades on see pi-pi-pi 1600.
- Uuralites (sellised palgad)?
- Ja
- Pi-pi-pi....
- Ma sulle ju räägin, vennas, selline jama...
- Imelike asju räägid mulle...
- Vennas, ma sulle ju räägin. Me olime Orenburgis, sealt läksime Jekaterinburgi... pi-pi-pi.... mis kohtades me veel olime... Samaaras... Ma sulle räägin... jama lugu on seal. Kuuled, vennas, ma sulle räägin, Moskvas ei ole ka midagi teha, sest ka siin ei ole tööd.
- No mis sa räägid?
- No ja kui isegi on tööd (Moskvas) siis palk on selline.... (veel väiksem kui pi-pi-pi). Ja siis veel... Tanja, ole vait.... Kuuled vennas? Veel selline küsimus sulle. Need koerad (vene ametnikud) võtsid meilt passid ära. Said aru?
- Jah.
- Ja nüüd on meil ainult põgeniku tunnistus.
- Nuh.
- Kui me nüüd anname need (põgeniku paberid) ära / tagasi siis saame passid tagasi. Ku me neid (põgeniku pabereid) ära ei anna siis istume elu lõpuni venemaal...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar