neljapäev, 7. veebruar 2013

Tänane päev

Hommikul vaatasin aknast välja ja tuli kohe tööriided selga tõmmata ning uuesti lund kühveldama minna. Kell 12 pidi kirikust matus algama. Olin eile saatnud valla maa-amenikule meili, et kui lund juurde tuleb, siis oleks võimalusel tarvis vähemalt kirikuesine parkimisplats puhtaks lükata. Vallaga on väga head suhted ja sellest talvest töötab meie piirkonnas minu naabrimees. Tema on iga kord lükanud ka pastoraadi esise parkimisplatsi puhtaks. Kühveldasin just pastoraadi juures teed lumest puhtaks kui naabrimees tuli ja lükkas kõigepealt pastoraadi esise parkimisplatsi kenasti puhtaks. Siis asus ta kiriku juures parkimisplatsi lükkama ja viimaks tegi tee kiriku juurde ka ilusti lumest puhtaks.
Matusetalitusel mängis Kungla orkester ja peielauas laulsime veel seitse laulu. Suhteliselt palju oli koguduse liikmeid matusel. Üks keskealine proua tuli lõpuks minu käest küsima mitmeid lauludega seotud küsimusi ja kuna orkester sättis juba minekule, siis näitasin, et istugu siis minu kõrvale, kui nii palju küsimusi on. Tuli välja, et ta oli umbes kakskümmend aastat tagasi meil leeris olnud. Meenutas leerieksamit ja neid küsimusi mis siis esitati, need olid talle hästi meelde jäänud. Küsis ka kuidas meil kogudusel läheb ja kiitis, et kirik on väga kena seest jne.
Pärast peielauda pakkus üks meespedagoog, et tema võib mu ära pastoraadi juurde viia. Teel küsis kuidas poistel läheb? Temale olid minu pojad kooli ajal hästi meelde jäänud, kui väga viisakad ja toredad poisid. Kui pastoraadi juurde jõudsime, siis muutus meel veidi mõruks, sest teedevalitsuse sahk oli tee korralikult puhtaks lükanud ja meie pastoraadiesine parkimisplats oli päris pikalt lumega üle puistatud. Võtsin lumelabida kätte ja vähemalt pool tundi kühveldasin parklas teedevalitsuse saha poolt lükatud lund ära. Mõtlesin, et kui nüüd homme peaks see sula lumi ära külmuma, siis on vähe kasu sellest, et naabrimees hommikul parkla kenasti puhtaks lükkas. Kui töö oli tehtud, siis läks tuju heaks ja mõtlesin veidi muheldes. Ju teedevalitsuse mees hoolitses, et mul ikka füüsilist koormust oleks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar