kolmapäev, 16. juuli 2014

Laulatus esmaspäeva hommikul

Esmaspäeva hommikuks kell 4.30 oli kokku lepitud laulatus Kirikumäel vana kiriku alusmüüri lähedal. Ütlesin küll, et kui ma sisse ei maga, siis jõuan kohale. Tulid autoga järele ja kell 3.51 helises telefon. Vaatasin, et väljas on veel täitsa pime. Hommikul olid päris paksud pilved taevas. Eks olin veel sõiteski päris unine ja teab, kas teine kord enam sellisel kellaajal tahaks laulatada. Kohale jõudes oli uni ka läinud. Aga seal kenal mäel oli hommikul vara palju kihulasi. Olin kaasa võtnud veidi lühema talaari ka, et heina sees lihtsam oleks käia. Unol oli aga hein kenasti ära niidetud ja kihulastel hea minu jalgu rünnata. Pärast sügeles pea ja jalad kihulaste hammustusest. Panin kodus küll ühte salvi peale, mis päris tugevasti leevendas kihulaste hammustuse valu, ikka jalad sügelesid veel õhtul ka. Pärast laulatust läksime noorpaari tallu kohvi jooma ja pirukaid sööma. Pulmarahvas pidi seejärel magama minema ja noorpaar pidi hakkama loomi talitama. Unustasin et mul oli mobiil kaasas, nii jäi pilt tegemata.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar