esmaspäev, 23. august 2021

Janis Vanags:

Mida me oleme teinud, Kristuse armastatud!? Oleme teinud Covid -vaktsiinidest endale identiteedi! Kuid see on vale identiteet! Kui ütleme „olen”, peaksime ütlema midagi täiesti erinevat. Seostage ennast täiesti erinevate sõnumitega. Ma olen Jumala loodud vaimne olend. Kui ma pole enam usklik, siis olen vähemalt osa kristlikust kultuurist. Olen lätlane, olen Läti kodanik, kes peab kaitsma ja kasvatama oma isade maad. Olen vend ja õde vendade ja õdede vahel! Tõelise identiteedi puudumine on viinud meid ohtlikku kohta. Peame selle uuesti leidma. Kahjuks on seda raske teha. Siin on veel üks Baudrillardi mõte, mida tahan mainida - hüperreaalsus. Bodryari jaoks oli reaalsus midagi, mida sai kopeerida, jäljendada, simuleerida. Kuid koopia koopia ei meenuta mõnikord enam originaali. Juhtub, et simulatsioon on värvilisem - võiks öelda, et reaalsem - kui tegelikkus. Raamatu Mechanical Orange autor Anthony Berge ütles kord: "Huvitav on see, et reaalse maailma värvid näevad tõeliselt ehtsad välja ainult siis, kui neid ekraanil näete."

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar