reede, 25. märts 2022

Voronezhi asejuht Nina Beljajeva

Voronezhi asejuht Nina Beljajeva astus avalikult välja Ukraina ründamise vastu ja kinnitas, et tema seda ei toeta. Et keegi pole Venemaad rünnanud ja poleks ka tulevikus seda teinud. Agressioon on sõjakuritegu! Venekeelsete subtiitrite enamvähem tõlge võiks olla selline. - Ma olen selle lahenduse vastu mille võttis vastu VF president ja olen vastu neile mis täna toimuvad iseseisva Ukraina territooriumil. Ma pean praegu toimuvat sõjakuriteoks. - Aga öelge palun kas need meie sõdurid, kes annavad praegu oma elu selle eest, et me saaksime elada rahulikult, et meie lapse saaksid kasvada, milline on teie arvamus meie hukkunud sõdurite kohta ? - Teil on valed andmed. Mitte keegi pole meid rünnanud, seepärast ... - Ma ei küsinud seda. - Ei see pole seepärast ja ka homme ei tule keegi ründama. See on kõik propaganda, mis teile pähe on valatud. Pole mitte ühtegi reaalset põhjendust, et Ukraina oleks valmistunud meile kallale tulema. - Täielik ... - Pole. Ainult valeväited. - A mis? Seal pole natse või? - Ei. Väga imelik on näidata inimestele, et venekeelsed ukrainlased, kes on juudid võivad olla natsid. Mis seal peas viga on, et seda ette kujutada? Sisu tõlge võiks olla selline. Olen vastu Venemaa Föderatsiooni presidendi tehtud otsusele ja tegevustele, mida täna Ukraina suveräänse riigi territooriumil läbi viiakse, pean toimuvat sõjakuriteoks. Aga meie sõdurid, kes meie eest Ukrainas surevad, selle eest, et me rahus saaks elada, milline on teie hoiak nende suhtes? Teil on valed algandmed, keegi ei rünnanud meie riiki, ja ka homme nad eri ründaks. See on see, mille propagandistid sulle pähe panid, sest pole reaalset tõestust, et Ukraina valmistus ründama meie riiki. Pole ühtegi tõendit peale sõnades väljendatu. Ja natsiste ka seal pole? On väga veider püüda inimestele tõestada, et Ukrainas elav vene keelt kõnelev juut on nats. Mis küll peab peas toimuma, et sellist asja väita?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar