laupäev, 19. oktoober 2013

Jürimaa reis XI

Bobes käis ainult väiksem grupp meie seltskonnast. Tagasi Signaghi tulles võtsime kogu grupi peale ja sõitsime viinamarjaistandikku viinamarju korjama. Hommikul käisin külma dušši all. Olin esimene, kes hommikul dušši kasutas. Olin end seebiga kokku teinud ja jäi tunne, et vesi ei lähe mitte soojemaks vaid külmemaks. Hiljem perenaine ütles, et mul oleks palju kauem tulnud algul sooja vee kraanist vett pahinal lasta. Lisaks olin külmas allikas ka käinud ja nüüd viinamarjapõllul tundsin, et kuigi väljas oli väga soe päev, siis minul olid külmavärinad. Teistel olid t-särgid, minul pikkade käistega triiksärk ja tuulekindel jope peal. Väike grupp, kellega Pühal Maal olime käinud ütles kohe, et tuleks chachat juua. Küsisin, et kust ma siin põllul ikka seda võtan. Nemad aga teatasid, et neil bussis on. Buss oli aga umbes kilomeetri kaugusel. Mõtlesin, et liigesed valutavad ja kõmpida nõnda paar kilomeetrit maha ei olnud üldse mõnus. Siis jäin mõtlema, et olime viinamarjakorjajatest mööda tulnud ja nad pidasid lõunapausi. Läksin nende juurde ja küsisin, ehk kellelgi on. Varsti valati topsi nõksu chachat ja jõin ära. Tundsin, kuidas seest läks soojaks. Veidi aja pärast valati veel veidi ja külmavärinad lõppesid. Läksin viinamarju korjama. Meie grupp pidi korjama kaks rida, aga sattusime nii tööhoogu, et tagasiteel korjasime veel ühe rea viinamarju. Kokku rohkem kui pool tonni. Meie auto peale nad kõik ei mahtunudki ära.








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar