kolmapäev, 31. oktoober 2012

Õlivahetus

Leppisin eilseks Rauliga kokku, et lähen vahetan õli ära. Olin kokkulepitud ajal kohal, aga Raulil oli siis üks auto tõstuki peal ja palus enne linnas mõni asi ära korda ajada. Käisin maavalitsuses ja Rauli juurde tagasi. Nüüd sain kenasti masina tõstukile ja said õli vahetatud ja ka õhufilter. Lisaks oli juhipoolne pooltuli läbi põlenud. Raulil oli varem üks asjalik noormees tööl, kes oli mul mõlemal poolel lähituld enne vahetanud. Nüüd aga oli see noormees sõjaväkke võetud ja Raul tegeles ise selle vahetusega. Ma ise ole korra juhipoolset pooltuld vahetanud ja siis kulus mul päris palju aega. Võtsin aku ja aku kasti maha ja siis sain ära vahetada. Nii oli mul ka ühes teeninduses vahetatud. Üldiselt on seal töökojas väga sõbralikud mehed. Veidi vestlesime Otiga ka, tema on Vastseliinaga praegu rohkem seotud.
Elviira helistas, kuid ma ei saanud kohe minna, auto oli veel tõstuki peal. Saime hiljem Elviiraga kohvikus kokku ja saime kena tunni temaga vestelda.
Nüüd käisin kalapoest läbi ja sõitsin maavalitsuse juurde, kuna pidin sealt veel dokumendid võtma. Kirikus olid sel päeval töömehed vajunud põrandaosa uuesti ära valanud ja mehed panid just asju kokku kui jõudsin kiriku juurde. Täna siis teevad nad kiriku kenasti korda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar