esmaspäev, 10. aprill 2017

Juku koolis

Juku läheb esimesse klassi, aga juba esimesel päeval teatab: “Õpetaja, ma olen liiga tark esimese klassi jaoks, viige mind parem kohe kolmandasse klassi.”

Õpetaja läheb koos Jukuga direktori juurde ja seletab direktorile Juku palvet.

Direktor: “Hea küll, kontrollime su teadmisi!”
“Palju on 3 x 3?”
“9!”
“Õige, aga 6 x 6?”
“36!”
“
Tubli, ma arvan et me võime Juku küll kolmandasse klassi viia.”

Õpetajal ei andnud ikka veel rahu ja ütles, et ma kontrollin veel tema loogilist mõtlemist: “Juku, mis on lehmal neli tükki, aga minul kaks?”

Juku mõtleb: “Jalad.”

Õpetaja: “Õige, aga mis on sinul pükstes, aga minul ei ole?”
“Taskud?”

Õpetaja: “Tubli, paneme Juku jah kolmandasse!”
Direktor: “
Teate, aga mina mõtlen, et Juku võiks kohe 5 klassi viia, ma panin ise kahe viimase küsimuse vastuse mööda!”

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar