reede, 17. juuni 2016

Kohtumine Vastseliina linnuses

Ruudi helistas mõni nädal tagasi ja teatas, et tema on oma sõpradega rännakul siin Mägi-Eestis ja täna hommikupoole on nad Obinitsas. Leppisime kokku, et saame kell 13,30 Piiri kõrtsi juures kokku. Jõudsin sinna mõni minut varem ja sain teada, et minu tuttavad on kõrtsis lõunal. Ootasin veidi ja siis otsustasin, et lähen nende juurde. Tuli välja, et nad olid just külastanud muuseumi ja einesasid. Öeldi siis, et nad on minuga ka arvastanud, et istu aga lauda. Lõunasõõgi ajal räägiti veid ajalugu linnusest ja sellega seonduvast. Kui seda kuulasin, siis sain aru, miks Ruudi palus mind tulla linnusesse, et räägiksin neile linnuse ajalugu. Ega ma teadnud, et EKN-il on igaaastane vüljasõiduistung, Ruudi tänas meie poolt kõiki, kes muuseumis meie eest hoolt kandsid ja teatas, et edasist linnuse ekskursiooni jätkan mina. Rääkisin enam-vähem seda sama mida möödunud aastal palverändritele. Hiljem jäi mõtlemisaineks, et kas külastada Vastseliina kirikut? Andres arvas, et võiks järgmisel korral külastada kirikut ja asuda Tallinna poole teele. Kui aga andsin teada, et otsetee on remondis ja ma ei tea kui kaugele on remont jõudnud, siis otsustati, et külastavad ikka Vastseliina kirikut. Sõitsin ees ja nemad oma bussiga järel. Vastseliina kirikus tutvustasin kirikut ja kogudust ning lõpuks laulsime suure paduvihma ajal Õnnista ja hoia. Ruudi tehtud pildid ka: