pühapäev, 3. september 2023

Pilt 540

22-aastane Briti vabatahtlik Sam Newey suri Ukrainat kaitstes. Sam õppis varem Birminghami ülikoolis psühholoogiat. Pärast täiemahulise sissetungi algust otsustas ta võitlusega ühineda. Sami vanem vend Daniel Newey jagas sotsiaalmeediasse postitatud austusavalduses uudist oma surmast: „Ma ei suuda sõnadesse panna, kui murtuna ma end tunnen. Samuti ei suuda ma rõhutada, kui uhke ma oma väikevenna üle olen. Ta oli just saanud 21-aastaseks, kui otsustas kõnele vastata ja sõita Ukrainasse, et Venemaa imperialismi vastu võidelda. Sam, sa andsid oma elu inimeste eest, keda sa kunagi ei tundnud, ning tegutsesid julgelt, moraalselt ja ausalt. Sa pole mitte ainult mu väikevend, vaid ka erakordne mees, hea sõdur ja üks julgemaid inimesi, keda mul on olnud au tunda. Igavene mälestus ja igavene au kangelasele!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar