neljapäev, 25. oktoober 2018

Jürimaa

Käisime sõber Jaaniga üheksa päevalisel reisil Jürimaal. Sõitsime Turkis Airlainiga Riia-Konstantinopol ja Konstantinopol-Thbilisi. Peab ütlema, et Teenindus on väga heal tasemel. Ja esimesel reisil tegime väikese vea. Sõime Riia lennuväljal kõhud täis ja maksime päris korralikult. Heast praest loomulikult lennukis loobusime. Lennukis aga kui sõber ühe veini tellis ja hiljem kohvi, siis ilmnes, et see kõik on juba meie pileti hinna sees. Mina arvestasin nagu tavaliselt, et lennukis on vesi tasuta ja tellisin selle.
Konstantinopoli lennujaam on nii suur, et annab ikka korralikult kõndida oma väravasse. Lennujaamas tellisin türgi teed, see maksis 2€ topsitäis ja siis tuli meil veidi kiirustades kuum tee ära juua, kuna kohe algas lennukile minek. Edasi sõitsime väga suure Airbus Industrie A330-200 ja nüüd võtsime hea meelega ka prae koos sinna kuuluvaga ja türgi kohvi.
Öösel oli meil takso vastas ja sõitsime kolme kilomeetri kaugusele hotelli.
Päeval kui ärkasime, siis tegime väikese jalutuskäigu, et kusagil kõhtu täita. Hotellist öeldi, et peaaegu üle tee on restoran. Suundusime sinna. Seal oli üks lõbus seltskond. Kui nad kuulsid, et oleme Eestist, täitsid oma brändipitsid ja jõid meie terviseks. Jürimaa on selles suhtes imeline, et seal suhtutakse eestlastesse lugupidamisega. Meie tahtsime aga erinevaid Jürimaa toite proovida ja püüdsime igal pool erinevaid toite valida.